I have a new addiction....

...och den stavas HEROES!

Tack vare Mart har jag kunnat se denna serie så som jag vill se serier, i ett sträck. Jag vägrar bli fast vid serier på TV (förutom Simpsons och Family Guy timmen på 6:an, den tittar jag på så ofta jag kan), så jag väntar tills serien finns att köpa/ladda ner och ser alla avsnitt i ett kör. Kan bli lite jobbigt med serier som gått i massa säsonger, men men, man får ju offra sig lite ; ).

Men tillbaka till Heroes. Jag ÄLSKAR den serien! Karaktärerna, miljöerna, själva idén! OK, visst känns det ibland som lite X-men rip off, men jag accepterar det tack vare att konceptet på något sätt ändå känns fräscht. Manusförfattarna har varit riktigt, riktigt kreativa och duktiga! Man kan relatera till figurernas liv och dilemman, och den innehåller både hjärta och hjärna. Plus en liten roll för Kapten Sulu (Georg Takei) från Star Trek, wohoo!


Ni som ännu inte hunnit finna denna underbara, beroendeframkallande serie, kolla på den A.S.A.P! Den ska nog börja sändas i höst i svensk TV om ryktena stämmer.


Heroes

Kommentarer
Postat av: Mart

Kommer att gå på TV4 i höst.. De kommer även att visa Jericho som är en sjukt bra serie du INTE får missa!

Postat av: Emphatic

Been there, done that. Kolla på Veronica Mars också, ännu bättre serie. Jag lovar.

2007-06-24 @ 23:03:45
URL: http://emphatic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback