FoF FFS

En trevlig, dock lite urartande kväll, igår på FoF. Sommaröl med parasoll och sugrör smakade mumma, så fler än beräknat slank ner... aj aj aj, hemma vid fyra. Men jag fick ju motion i alla fall när jag promenerade till (den oväntade!) efterfesten :)!

Men när jag vaknade i morse, insåg jag ännu en gång varför jag säger till mig själv att inte vara ute och festa. Visst är det kul för stunden, men sedan är det som ett tomt hål både i själen och i plånboken. Det är så ytligt, så just nu. Det ger mig inget bestående, mer än lite lätt huvudvärk och några glada minnen. Minnen ska man inte förringa, visst, men jag vill ha ngt mer..... Men ingen skugga kastad på mitt sällskap! De tre musketörerna och Dartanjang (Mudden) var trevliga som få, som alltid!

Men jag måste lära mig att fatta att jag själv vet vad som är bäst för mig, att det alltid är samma sak hela tiden. Jag vet vad som är värt och ovärt....

I morgon sker något som verkligen är värt! Hästskötar- uppgifter! DET är att leva och njuta!
 
 

Kommentarer
Postat av: Emphatic

Jävla parasoll-öl! Smirre FTW!
Tack för att ni kom i alla fall.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback