Fertilitet och Födelsedag

Klackarna i taket och prisa Gud, Athene är dräktig! Jag och syrran var i Falköping igår och fick det konstaterat via ultraljud. Detta innebär att det inte är något fel på syrrans hingst Eros. Lyckliga dag, en sten föll från hjärtat på oss båda. Så nu är det fritt fram för betäckningar, och nästa år kommer förhoppningsvis två Eros-föl se dagens ljus på Hönsetorp.

På kvällen var det öppen bar i Hol, då min kusin Joakim fyllde 21. Mycket mat, mycket släkt, mycket myyysigt! Jag firade Eros fertilitet med massa massa sprit, och kvällen var helt underbar. Och den avslutades på bästa möjliga sätt, med Vat 69 hemma hos B.E,  that loveable chap! Det, mina damer och herrar, är sällskap av världsklass. Det känns bara så rätt, bra och välstrukturerat, där vi båda vet vad det handlar om. Och alla dessa skratt, goddammit vad det får mig att må bra!


And now, for something completely different:


Ditt fega jävla äckliga, sönderknullade patetiska kräk! Hur har du mage att kalla dig för människa? Hur har du mage att skylla ditt värdelösa liv och dina förbannade jävla fel på andra! Väx upp för fan och ta ansvar för dina handlingar! Du är av den lägsta rangen på den mänskliga skalan, en patetisk jävla lögnare! Du förtjänar inte att andas samma luft som den du behandlar så illa! Hur i helvete kan du med att försöka vända allt till att det är synd om DIG?? Det är FAN inte synd om dig, du är ett jävla low-life, en människospillra, en dålig ursäkt till man! Du kan för fan inte försöka få det till att du är oskyldig till allt, ditt jävla förbannade svin! Jag är så ARG på dig!! Hur fan kan du med, hur fan kan du leva med dig själv?! Hur fan kan du titta någon som litar på dig i ögonen och ljuga personen rätt i ansiktet, om och om igen?? Hur FAN är du funtad?  Du är ett förbannat jävla svin, och om jag aldrig ser dig igen så är det fan för tidigt!! Skyll fan inte dina förbannade fel på andra, endast DU är ansvarig för DINA val och beslut!! Jag har alltid trott illa om dig, och det är fan inte konstigt när man får det bekräftat att du är en DÅLIG människa gång på gång! Jag har försökt ha överseende med dig eftersom du varit en viktig del i livet för någon jag älskar. Och jag HATAR dig för det du gjort mot henne. Ditt förbannade jävla äckel, undstå dig inte att komma nära henne igen!!

Kommentarer
Postat av: Emphatic

Hmmm. Vad är egentligen Vat 69? En våt 69:a?

Postat av: Mia

Det är faktiskt sprit, mr. Dirty Thoughts :P!!

2007-07-05 @ 23:20:30
URL: http://nocturnalnemi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback