Das Kartoffelfestival

Phew, äntligen över för denna gång! Blev relativt bra balans på det detta år, fredag sjukt bra väder och jag var skitfull, lördag hällregn och jag var nykter. Älskar mig själv när jag kan köra bilen hem vid dåligt väder och inte behöver traska i spöregn.

Dock lite väl hårt på fredagen än det var meningen.... Måste ha varit mitt bra humör och  min snygga klänning, blir fan alltid lika berusad i den : P! Kvällen avrundades ändå med en oväntad soffövernattning av en gammal "vän?" (som vekrade tro att han skulle få mer än att sova, men icke!). Dock, tack vare osmidigheten hos vissa vänner (läs : Emphatic ;) ) så kan det nog vara så att folk tror att det skedde mer.... men men, WTF, det bjuder jag på : ) ! 

Kvällen slutatde även med ett raderande av ett kärt mobilnummer, som går till en underbar människa jag älskar att umgås med, men som testat mitt tålamod en gång för mycket... Jag må vara överseende med mycket, men folk som antar att de vet vad jag tänker och tror, de kan bara dra åt helvete. Så, om kontakten återupptas från andra hållet, finns det bara en vänlig diss att vänta. Lite sorgligt, men vad fan, varför skaffa mig problem medvetet? (nu gäller det bara att fyllekåt-mia kommer til samma insikt som nykter-mia : P)

På tal om kontakt, fick jag tag på en gammal skön bekant via sms, som jag inte pratat med på över fem år! Fan vad kul det var, och han verkade tycka det var lika kul! That made my weekend!

Nu har jag världens största dilemma: Pizza eller kebab??

Kommentarer
Postat av: Emphatic

Kebabpizza?

Postat av: Mia

He he, I came to the same conclusion ; )!

2007-06-17 @ 23:03:55
URL: http://nocturnalnemi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback