Weddingbells are ringing

Jag är så lycklig! Så otroligt, oförfalskat jävla LYCKLIG!!

En av mina bästa vänner har förlovat sig med sin pojkvän. Han friade till henne i Marstrand. SÅ JÄVLA ROMANTISKT! Jag är en sucker för romantik, helst sådan som involverar mig, men mina vänner går nästan lika bra.

Och det underbaraste är att jag verkligen gillar hennes kille! Innan har hon bara varit ihop med idioter, men den här är verkligen ett guldkorn. Snäll, rolig, omtänksam, ambitiös, lätt att ha att göra med, och han är verkligen jätte-jätteförälskad i henne. En helt underbar människa.

Gud, jag börjar nästan gråta. Innerst inne är jag en riktig mjukis, även om jag ibland döljer det bra ;). Jag är så GLAD för deras skull!!

Camilla ♥ Marcus
Grattis som fan till er båda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback