Sova sova sova säng säng säng


Körde 70 mil igår, det ni! Hästutställning i Rockelsta (mitt emellan Linköping och Sthlm). Riktigt roligt, trots att Eros "bara" blev tvåa. Men som vanligt skötte han sig optimalt. Var nog liiiiite trött efter denna bilfärd..... gick och la mig 23, och vaknade nu vid 19. Sheisse, 20 timmar oavbruten sömn och massa drömmande. Jag är mentalt slut, och faktiskt fortfarande fysiskt trött....

Är väl iofs rätt bra, då kanske jag kan somna om ett par timmar igen. Ska ju börja jobba i morgon. 6 veckor på mitt rätt tråkiga jobb. Men man får ju iaf pengar! Har inte känt mig så fattig som jag gör nu på måååånga år.

Jo, förresten! Blev visst lite störd i in toklånga sömn! Fick ju samtal från min älskade Björs runt 00. Blev genast rätt sugen på ett par timmar på TH, men tröttheten tog överhand. Men du Björs, vad fan ringde du inte till Taxi Oskarson på natten för?? Billig och bra är jag ; )!



Fan, jag är sjukt sugen på närhet och kärlek nu!

Låt mig höra kärlekens tunga
säg att du älskar mig
Kärlekens tunga, kärlekens tunga
aldrig skall jag glömma dig

Tala till mig

Jag hör alla steg i trappen
men inga går till min dörr.
Nu sitter du som en fjäril i natten
och pratar som vi gjorde förr.
Allt det där om att va på väg nånstans
när man är tillbaks där allt började.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback