Som Gert skulle sagt: ÄNTLIGEN!

Mia dansar och ler! Igår fick jag ÄNTLIGEN avin hem om att jag kunde åka och hämta mitt modem på Maxi! Wohoo! Har haft ett internetlöst hem sen i april, och det har varit jobbigt vill jag lova ;)! Eller, tja, jobbigt och jobbigt..... men jag HATAR att inte kunna välja själv vad jag vill göra! Jag vill ha möjligheten att webba dygnet runt om jag vill, eller att strunta i det helt och hållet om jag vill. Jag vill kunna bestämma själv, helt enkelt!



För övrigt har jag funderat på en sak..... Varför finns det människor som envisas med att fortsätta umgås med folk de egentligen inte tycker om? Varför lägga ner tid och energi på personer som inte ger en någonting, ingen utmaning, inget stöd?

Personligen är jag väldigt noga med att de personer jag umgås med tillför mitt liv någonting. Gemensamt för alla mina vänner är att de får mig att skratta, sen har de allihop givetvis olika egenskaper och tillgångar. Men aldrig i livet att jag skulle behålla någon i mitt liv som jag inte trivdes med!

Detta medför att jag har vissa människor i mitt liv som min omgivning inte fattar varför jag behåller kontakten med. Men jag lovar er, varje person i mina umgängeskretsar har egenskaper som övervinner deras eventuella brister och fel. De är i grund och botten vackra människor i själ och hjärta, trots att de kanske inte har monetär rikedom eller är utpräglade karriärister. De är genuint snälla och omtänksamma människor som bryr sig om mitt välmående och som även bidrar till detsamma.

Sen ska jag ju absolut inte sticka under stol med att de flesta av mina vänner är störda på ett eller annat sätt. Störda, men ack så goda!

Kommentarer
Postat av: Lena

Tack Mia, känner mig träffad. Inte av att vara störd eller nåt;) men av att hålla kontakten med tråkiga personer bara för att man är för snäll. Jag skall börja vara lite elakare jag lovar:)

2007-09-03 @ 17:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback