Nu är det verklighet!!

I går vid halv fem-tiden hände det som jag väntat på sedan tidigt i våras: Jag har tingat en hund!! Jag är så überglücklisch så jag vet inte vad. Snart kommer mina killar få en lillebror, om bara åtta veckor. Jag är så nervös, glad och spänd. Hur fan gör man med en valp, haha!? Det var 9 år sedan jag senast var involverad personligen i valpuppfostran, hoppas jag kommer ihåg allt. Men med facit (mina killar) i hand, så gjorde jag ett jävligt bra jobb med de valparna.

Åååh jag är så nervig! Töntjag :P! Igår snurrade tankarna så mycket, så jag kunde inte somna. var huuur trött som helst, men kunde bara inte somna. Låg från 21 till 00 och bara vred mig i sängen. Men vid sådana tillfällen är jag glad att jag har en SnyggBjörn bara ett sms bort. Min underbare vän trotsade regnet för att tillsammans med mig promenera i en och en halv timme. Det där är fan att ställa upp, tack som fan Björs! Men för din egen skull, sluta vara en idiot,  SKAFFA ORDENTLIGA REGNKLÄDER :P!!!

Hoho, snart får jag en tredje sambo! Fan vad kul det ska bli! Kommer dock bli ännu trängre i sängen, jag kan ju varken lära valpen att sova i sin korg när mina andra hundar får sova i min säng, och jag kan ju inte få mina gamla hundar att sova i korgen nu när de fått sova i sängen i nio års tid..... Men det är ju egentligen inget problem, förutom de gånger man får lite mänskligt sällskap i sängen ;). Kan bli lite trångt då. Men WTF, är det någon som klagar har jag alltid två soffor de kan få sova på, gnälliga människor :P!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Woho! Vaaaalp!
Jag tycker den ska heta Björs, efter underbara Björs!

Postat av: Emphatic

Snygg-Fido?

2007-07-25 @ 17:30:08
URL: http://emphatic.blogg.se
Postat av: Pats

Grattis! Puss.

2007-07-30 @ 23:33:32
Postat av: Mia

Tack för grattiskommentarerna! Kommer ha ett välkommenhem-kalas när valpis bott hemma ett par veckor. Då är alla välkomna :D!

2007-07-31 @ 09:28:05
URL: http://nocturnalnemi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback