Folk som ger mig obehag del 1

* Folk som inte förstår smileys
* Folk som tillhör religiösa samfund
* Folk med för korta jeans uppdragna i röven
* Folk som inte fattar Simpsons och/eller Family Guy
* Folk med flyktig haka
* Folk med tribaltatueringar
* Folk som äter chips eller popcorn ett och ett
* Folk med överkammning
* Folk som pga. slapphet inte stavar korrekt
* Folk som knäcker med nacken
* Folk med ögonbrynspiercings
* Folk som täcker datormusen med hela handen
* Folk som pratar tyst
* Folk som inte gillar djur
* Folk med t-shirten nerstoppad i byxorna
* Folk med slappt handslag
* Jonna
* Folk som är dumma
* Folk som ställer samma fråga flera gånger
* Folk som tuggar med öppen mun
* Folk (killar) med backslick
* Folk (killar) av bodbuildertyp
* Folk som pratar skånska
* Folk som skelar
* Folk som är/vill vara "stekare" alt. "brats"
* Folk med samma klädstil som i högstadiet
* Folk som äter blodpudding
* Folk som försöker vara konstiga/alternativa
* Folk med nervösa skratt

Kommentarer
Postat av: S****e

Hejj...
Jag är en tjuggofemårig skånepåg med ett nästan obefintligt handslag som brukar käka blodpudding med öppen mun, jag älskar att springa runt i Båstad på sommaren med min aqua limone t-shirt instoppad i brallorna...
Kan vi bli kompisar?
Kan vi bli kompisar?

2007-07-18 @ 14:28:33
Postat av: Mia

Yeah right, and monkeys may fly out of my butt ;)!

Postat av: Mattias

...en lycklig skåning! hihihi

2007-07-18 @ 20:49:56
URL: http://bmws.blogg.se
Postat av: Emphatic

Vem fan är Jonna?

2007-07-19 @ 13:25:42
URL: http://emphatic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback