Baloo & Bokmal

Åh jag är kass! Efter att ha jobbat i två dagar är jag helt slut och näst intill febrig :P! Kroppen tar skada innan den vänjer sig vid att gå upp 6 och lägga sig 23 igen. Stentrött är jag, nästan så jag gick och lade mig vid 20 igår....

Men det kunde jag ju inte, för jag var barnvakt. Åt lille söte Baloo, hurra! Mina killar har flyttat hem till mor och far när jag jobbar och päronen har semester, och hundabstinensen är så stor att den går att ta på! Så tack Åsa för att jag fick passa myyyysBaloo! Jag och han kurade ihop oss på golvet och såg på TV, underbart!

Och igår kunde jag även ÄNTLIGEN hämta mina skolböcker! Öppnade den första när jag gick och lade mig, Svenskämnets Historia heter den. And I love it! Så jävla intressant, och jag har gett mig fan på att göra en ordentlig läslogg över alla kapitel. Så igår låg jag med penna och papper och antecknade, samtidigt som jag highlightade viktiga saker i boken. Nu jävlar ska här pluggas! Med ett litet uppehåll nästa vecka, då jag får nya HP boken i min hand, då säger jag hejdå till omvärlden och låser in mig tills den är utläst..... Jag kan inte lägga ifrån mig HP böckerna när jag väl börjat, de måste sträckläsas!

Får väl ta och jobba lite till nu.....

Kommentarer
Postat av: annika5064

Hej och tack för din kommentar i min blogg! Jag, och de flesta förvarar layouterna i plastfickor och fotoalbum...måtten är ju lite speciella så jag beställer från webbutiker som bara säljer scrapbookingprylar. Och välkommen tillbaka till min sida!
Annika

Postat av: Åsa

Tack själv för att du passade honom! :D

2007-07-11 @ 15:36:01
URL: http://aicha.blogg.se
Postat av: Alexandra

Haha... tack! Vad trevligt att få läsa sådant när man sitter på jobbet och har tråkigt. Och angående HP... sista boken måste ju bara sträckläsas... det går inte på något annat sätt.

2007-07-11 @ 18:35:01
URL: http://myratittianna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback