Back to work

Så, nu sitter man här igen. Efter ca ett halvårs uppehåll har jag kommit tillbaka till jobbet. Och allt är som bortblåst, haha! Kom knappt ihåg hur jag loggade in på datorn. Ska bli spännande nu vid 8 då telefonväxeln öppnar och jag ska börja ta emot samtal igen..... Känner att jag kommer att få vidarekoppla ett x antal samtal innan jag kommer in i loopen : P!

För övrigt känns det som om jag varit hög som satan de senaste nätterna. Herregud vad mycket jag drömt! Riktiga sammanhängande drömmar, dock med mycket sjuka inslag, rena filmen om mig och mitt liv och tankar. Mycket kärlek, sex och skräck har det blivit, och myyycket skumma saker. Vad säg t.ex om en man som får för sig att han ska rensa tänderna på en vithaj med tandtråd, och givetvis blir han sliten i bitar av hajen med blodet sprutandes och kroppsbitar flygandes överallt...?


Jag är en mycket, mycket sjuk kvinna......

Kommentarer
Postat av: Svante

Äntligen lite kompetent folk i barackerna på energi...
Kan du kolla upp Ståhlberg i Hjälmared...?

2007-07-09 @ 08:41:44
Postat av: Mia

Givetvis kan jag det :)! Vad vill du veta? Abonnemang, avtal, telefonnummer, betalningsanmärkningar, skostorlek... ;)? Mia löser allt!

Postat av: Svante

Jag ger mig fan på att han tupé nämligen...

2007-07-09 @ 12:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback