Vad händer med vädret?!

Gaaaah! Jag HATAR snö! Och nu är den här, den vita jävla skiten som bara strömmar ner från grå himmel och täcker allt, kyler ner allt, förstör allt! Bort bort bort! Snöstorm är något jag INTE vill ha nu när jag ska åka både tåg och buss i morgon, usch och blä! Jag kan sätta något på att antingen så blir tågen inställda, eller så åker bussen av vägen.... Goddammit, jag vill inte bli strandsatt någonstans mitt emellan Alingsås och Karlstad! (det bästa med mig är min härliga, positiva inställning tll allt : P )

Jag som skulle gått ut i skogen idag hade jag tänkt, men FAN heller att jag går utanför dörren idag! Får stanna inne och fixa och dona istället, kanske ta mig ut senare ikväll om vädret så tillåter....

Nu väntar ren tvätt på vikning och viktiga papper på sortering. Glamouröst värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback