Top Model : P

Haha! Nu alla Alingsåsare (med omnejd) så verkar det som om ni ska få stirra på min glada nuna i tidningen nån gång framöver : P! Chefen kom precis och frågade om han ev får använda mitt foto i en annons i Fastighetsmäklarnas bilaga som ska ut i tidningen. Blir väl samma käcka bild som rullat på Maxis reklamTV, som vissa av er varit så lyckligt lottade att få se ; )!

Han behövde det som en sista grej nu innan jag slutar, och inte kan jag säga nej till en sån vacker förfrågan : )!



Åååh fyra timmar kvar till slutedax!


Kommentarer
Postat av: Martin

Fan Mia, du är ju på väg att bli en liten Alingsåsceleb för fan ;) Och du, lycka till med din uppskakande Gbg-äventyr ikväll.. Skulle du alldeles gå vilse så får du lov att ringa mig så ska jag hjälpa dig, haha :P

Postat av: NocturnalNemi

Faan vad schysst av dig ; )! Vilse i Göteborg har jag varit förut, och kommer säkerligen bli igen : P! Tur att man har dig att lita på då!

2007-01-12 @ 14:38:56
URL: http://nocturnalnemi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback