This should be interesting....

Scarlett Johanson är tillfrågad att spela Jenna Jameson på vita duken! Jag tror att det skulle kunna bli en mycket intressant film att se!

Damn att jag inte fått köpt Jennas bok än. Tror att den kommer vara förbannat hård att läsa, även om hon försöker glamourisera det lite.... Traci Lords biografi var rätt tuff att ta sig igenom också. Lika svår som tvdokumentären om hon (vars namn jag för tillfället tappat) som satte rekord i gangbang. En mer mentalt trasig människa har jag sällan skådat...

Vad är det med mig och min fashination för porrstjärnor : P!

Kommentarer
Postat av: Martin

Nja.. vaknade kvart i fyra igår eftermiddag så det blev inget med det. Men jag ringde och fick en tid klockan 10 idag i alla fall, tror du jag kom upp i tid? Inte då! Hade ställt tre klockor samt beställt dubbel telefonväckning, men inget funkade.. Men ibland har man tur och jag fick en tid tjugo över elva så nu har vi varit där och de gissar att hon har en urinvägsinfektion, precis som veterinär Mart misstänkte :) Nu ska hon äta medicin i form av en kladdig pasta i sju dagar, och tro det eller ej, hon älskar smaken :P

Sen har jag fått ett uppdrag.. Och det är att försöka samla urin från henne, och HUR lätt är det när det handlar om en katt?!?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback