Tallertlördag

Alltså, antingen så är jag världens mest okoncentrerade eller mest kreativa människa. Jag har fortfarande inte blivit klar med sorteringen av min skivsamling. Det måste ju betyda att jag hittar andra saker att göra hela tiden. Istället för att konsekvent arbeta mot målet att få in skiten i boksatvsordning i hyllan, så snurrar jag bara in min i nya uppgifter som drar ut på tiden. Men men, man ska ju inte stressa fram saker och ting : P!

För övrigt var lördagen något av det bästa på länge! Jag var the designated driver som fick ansvara för mina vänners transport till och från Tallert, och visst var det liiite segt att inte dricka god, kall, immande, underbar öl.... men det positiva med kvällen övervägde verkligen denna lilla lilla tråkighet. Mycket dans, mycket mingel, massa roliga människor, lite fight (varför fattar inte idioter någonting ?!) och många skratt! Sjukt kul att Ohlsson hängde med också, I lööööve that guy!

Som sagt, en fantastisk kväll, men märkligt nog kom utekvällens bästa, varmaste känsla genom att kliva uppför en trappa...  

8 days left and counting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback