Stormtrooper

Ett tips man borde tänka länge och väl på: Försök inte att ta av dig vantar samtidigt som du cyklar i världens stormblåst... Kan resultera i att du är två milimeter ifrån att svänga rätt ner i sjön : P! Där började mitt hjärta pumpa sjukt hårt.... 

Jag blev så sjukt jävla irriterad idag på jobbet! NU kommer chefen och börjar ifrågasätta om de kan ge mig ledigt under hela min utbildning! Men HALLÅ, lite framförhållning kanske, jag börjar den 22 januari för fan!! Jag vet allt vad de håller på med, de ska ge mig ett ultimatum mitt under utbildningen: "kom tillbaka till jobbet, eller säg upp dig!". Fan heller, ska de köra med sånt falskspel så är det fan de som får säga upp mig, och inte tvärtom!!

Oj, Simpsons börjar! Får fortsätta gnälla senare!

To be continued...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback