Nightmare on Arkitect Street

Nu jävlar i min lilla låda händer det grejjer här! Det måste vara jävla Åsa som dragit hit sitt spöke eller nått, för just nu har jag ingen förklaring på nattens händelser!

Jag slökollade på tv till halv tre i natt (heeelt jävla onödigt) och gick sen och lade mig. Orkade inte ens läsa ett nummer av Larson innan ögonen började sluta sig på mig, så jag släckte och la mig tillrätta och började vaggas till sömns av vibrationerna från tåget....

WTF! Helt plötsligt var jag klarvaken! Inte fan känner man några tågvibrationer här, det var ju när man bodde hos mamma och pappa! Vad i helvete kunde det vara då?? Jag kände efter, och visst fan vibrerade hela sängen, stundtals tom skakade den!

Min första logiska tanke var att nån idiot satt igång en maskin tvätt, men den teorin sprack för 
a) Jag har ALDRIG känt av tvättmaskinens vibrationer i sängen tidigare.
b) Vem FAN skulle komma på idén att ställa sig och tvätta halv tre på fredag natt?

Så nästa tanke var faktiskt en smärre jordbävning, så jag gick upp och tittade ut genom fönstret. Inte såg jag någon mark som rämnade eller träd som föll, inte heller skakade resten av lägenheten, utan det var just min säng som satts i gungning! Inte var det jag som skakade heller, jag stod stadigt på marken. Så det enda att göra var att lägga sig igen och använda skakningarna till att bli vaggad till sömns.

Hej Exorcisten-feeling!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback