Let´s rock out with our cocks out!

Underbara dag, spenderad med mina två killar. Fan vad det är myyyysigt att ha hundarna hos sig nu när man är hemma hela dagarna. Perfekt att få lite paus då och då med att gå ut med dem, särskilt när vädret varit så underbart som det varit idag. Fett med sol, me like : )! Dock LIVSFARLIGT att gå utanför dörren, marken är ju fan glashal överallt!

Frågan lyder: Är jag den enda som har balkongdörren öppen på vädring i januari? Kan jag inte tänka mig va, det blir ju så sjukt varmt i lägenheten! Frisk, kall luft är skönt.

Recolletion av i lördags:
Massor med mat (Ywonne rockar som vanligt!!)
Massor med folk (30 pers and counting...)
Massor med alkohol (24 öl för 24 år)
Massor med skratt (lyssna på slinkyn, den låter som Star Wars!)
Massor med grinding (JUUUUUUUSTIN!)

Ballaste företeelsen var att Högberg hängde på när Anders&Mudden bangade! Skitkul! Och snyggast och fullast var Åsa med kasslerlinnet!! Wohoo! Bästa värdinnan ever!

Och stor eloge till Mia&Maja, fulast på kort men snyggast i sinnet : )! Vi har ju svar på allt juuuu ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback