I love ANTE!

Fy fan vad bra min hyresvärd är! Ska visst få både bredband och kabeltv i lägenheten för endast 150 kr i månaden! Jag ligger ju och betalar 300 kr nu till Bredbandsbolaget, men de kan ju ta sig i röven om de tror att jag fortsätter vara kund hos dem nu! Ska ringa direkt och säga upp mitt avtal, har väl tre månaders uppsägningstid antar jag...

Och pengarna det kostar ligger redan inbakat i hyran sen årsskiftet, så när det väl kommer igång med bredband o kabel så kommer vi få återbetalningar på de pengarna också.

Det här året startade fantastiskt och blir bara bättre och bättre hela tiden!

Kommentarer
Postat av: Kim

Woah! Nytt tema, det var jag inte riktigt beredd på. Lite APC-inspirerat, huh? Dom är visst blommiga! Okej.. tänkte mest på rubriktexten.

2007-01-11 @ 12:25:41
Postat av: Carolin

Gött då! Det va väldigt vilket flyt du har! Hur går det me grabben då? ;)

Postat av: NocturnalNemi

Kim: Kanske liiiite åt APC hållet.... men jag kan tyvärr inte ta cred för det, syrran fick fria händer : )

Carro: Haha, faaan vad du e nyfiken va ; )?

2007-01-11 @ 13:34:57
URL: http://nocturnalnemi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback