Gäsp.....

Fy fan, att jag inte lär mig att jag inte kan vända på dygnet hur som helst! När klockan ringde 06,35 idag ville jag bara skjuta mig själv! Jag KAN inte vara uppe till två när jag ska jobba dan efter, idiot-jag!

Och vilken idiot kom på att man ska behöva gå upp innan 8 egentligen?? Som tur är är det ju bara två veckor kvar av jobb, sen hoppas jag att pluggandet går att lägga upp så att man kan sova till 8, det skulle vara sååå skönt!

Dagen igår blev allt annat än produktiv. Min största ansträngning var att flytta kroppen från sängen till soffan :P. Inte bakfull, men trött i kropp och huvud. Klarade däremot att vara vaken ända till kl 18, då jag sov två underbara timmar framför tv:n. Varför är det så, att när man inte ska/får sova, så somnar man alltid så gudomligt skönt? När man gick i skolan fanns det ju inget bättre än att när man kom hem på eftermiddagen lägga sig och slumra i soffan. Att man tack vare det fuckade upp sin nattsömn, det är ju en annan femma....

Vaknade till vid 20 igen och slökollade på tv samtidigt som jag msnade lite. Har förresten fått sätta till min tredje block ever nu på msn. Konstiga, tråkiga människor har jag inget intresse av att de ska kunna kontakta mig. Särskilt inte sådana som ändrar beteende nått kopiöst helt plötsligt! Väck säger jag bara!  

Och det är sjukt förresten hur lat jag kan vara, orkade inte gå och köpa nån mat ens! Och vad har jag, kanske 50 meter till närmsta kiosk? Så då fick jag laga till lite av det jag hade hemma, och visst var det gott, men kroppen skrek efter hamburgare och cola.... :P.

Kommentarer
Postat av: Kim

I feel you nympho girl! :) Du har en viss förmåga att alltid vara exakt träffande i saker du skriver, som t ex det här med att somna på soffan efter skolan, eller 50 meter när det vattnas i munnen efter just cola och burgare (utan.. djur i). Hursomhelst, tack som fan för senast. Det var väldigt väldigt kul.. och intressant. Ehm, jag menar, det är ju inte varje dag man får detaljgranska en fjärrkontroll och ändå inte lyckas lista ut hur repeatknappen riktigt fungerar. Så.. tack :)

2007-01-02 @ 17:39:42
Postat av: NocturnalNemi

Nej, tack ska DU ha! Repeaten användes flitigt hela natten.. eh, morgonen...eh, förmiddagen :)!

Och jag håller med, väldigt väldigt kul... och intressant ;). Vi får ta en repeat på det nån gång :)!

See ya in da hood!

Postat av: Åsa

Ber om ursäkt för felstavningen, får skylla på att klockan var mycket. Tyckte dock det såg lite konstigt ut när jag skrev det!

2007-01-02 @ 23:39:55
URL: http://aicha.blogg.se
Postat av: Martin

Check it!

http://www.elfyourself.com/?userid=abe6b51019fe04d07f8f49cG07010302

2007-01-03 @ 12:19:50
URL: http://mart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback