Aldrig får man vara nöjd...

Gah! Nu har nog min laptop dragit sin sista suck! Skulle ju fortsätta blogga efter Simpsons igår, men icke! DatORN (ja mina kära språkpoliser, jag SKA sluta säga datan!!) har ju krånglat ett tag, batteriet är gammalt och slitet så jag har fått ha sladd i hela tiden (även om hela poängen med en laptop försvinner då : P), men igår så lade den helt plötsligt av att ladda!

I ren och skär panik (vaddå webberoende!) så försökte jag allt, ta ur och sätta i sladd, vicka på sladd, plocka isär sladd och adapter, byta jack... men inget fick min älskade vän att återupplivas. Så nu sitter jag där i min högborg, helt avskärmad från cybervärlden. Hur ska det gå? Hur ska jag klara mig?! Jag kanske (ve och fasa!) inte kommer ha access till Internet hemma ända tills jag skaffar mig en ny datOR! Jag kanske *rys* måste umgås med folk IRL istället för över msn och communitys! Kanske t.o.m. måste göra saker istället för att webba! Sååå 1900: tal alltså ; )

För övrigt var jag och klippte mig igår. Fixade till en lugg för omväxlings skull. Är jag på bra humör kan jag se likheter med Bettie Page, vid dåligt humör tror jag mest jag ser ut som Birgitta Dahl , hahaha! Men huvudsakligen sitter jag nöjd, förändring är alltid kul! Kommentarerna från andra är hittills positiva ialla fall : )!

Nä, kanske ska börja jobba lite....?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan laga datAN åt dig, om du vill? ;) (vem är språkpolis?) Jag måste säga.. jag är väldigt nyfiken på att se resultatet av ditt senaste frisörbesök. Det och.. en del annat..

2007-01-10 @ 12:01:14
Postat av: Kim

Bara en fråga :) Blir du arg lätt? Blir du arg ofta? Humma..

2007-01-10 @ 12:37:08
Postat av: Martin

Förlåt Mia, glömde i all hast bort att du är en sån där pryd flicka ;)

Postat av: NocturnalNemi

Nej då Kim, nuförtiden har jag rätt svårt för att bli arg : ). Och blir jag det så går det över rätt fort. Fast det är klart, alla kanske inte håller med mig om det... : P.

Men som sagt, min ilska är inget att oroa sig över ; ).

2007-01-10 @ 13:25:30
URL: http://nocturnalnemi.blogg.se
Postat av: Martin

Ringde precis till ditt jobb, men inte fan behagade du svara inte! Bah! En stor sten lyfte från mitt hjärta nu när du inte blev arg för bilden :P

2007-01-10 @ 13:27:28
URL: http://mart.blogg.se
Postat av: Kim

Fast, med facit i hand, så förstår du säkert varför jag frågade? Eller hur, Mia? ;)

2007-01-10 @ 16:12:22
Postat av: Åsa

Nu måste du , som sagt, ha en ny datOR med rosa skinn! wiie!

2007-01-10 @ 18:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback