TV natt

Fan, skulle ta nästdroppar förut mot min snoriga näsa... råkade ta mammas kortisonspray istället. Den var inte så effektiv som jag hade hoppats : P! Ska hålla mig lugn och fin så mycket som möjligt så jag blir frisk snabbt.... Har redan börjat fundera på utgången till helgen, naughty naughty som Jörgen skulle säga, har ju näst intill blivit uppmuntrad till jakt ; )! Största frågan är, öl eller inte öl?

Och fan vad jag längtar hem till min lägenhet! Sover hos mor och far i natt pga att det ska komma arbetare i morgon och sätta in kabeltv&bredbandsuttaget. Och jag var inte sååå sugen på att ligga och snora i min säng om det kommer massa okända män in och ska röja om bland kablarna.... Inte mitt mest erotiska jag to show of ; ).

Och hur fan ska jag kunna somna nu när jag sov fyra timmar förut?? Där försvann min bra dygnsrytm, crap!Nä, mer TV, kriminalundersökningar på discovery blir det nu. Sen kanske nån stackare vaknar till liv på msn senare, om jag inte däckat innan dess....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback