This Divided State

Äckliga jävla människor!! Titta på This Divided State, och särskit på Sean Hannitys "argumentering" i mitten av filmen. Sjuk härskarteknik, förnedring och förlöjligande av liberalerna. Vad hände med att lyssna på vad motståndarsidan har att säga?? Vad hände med att låta alla ha sin egna åsikt, och respektera den även om man inte håller med om den?

Jävla skenheliga hycklande religiösa konservativa otoleranta äckel-as! Åh jag blir så förbannad att jag fan inte kan formulera mitt hat ordentligt! 

Se filmen! Och jag hoppas att du som tar mitt råd blir lika upprörd och förbannad som jag blir!

The freedom of speech, the right to disagree.... MY ASS!  


Kommentarer
Postat av: linn

lugn o fin honey, luugn o fin.. vill ju inte att du ska dra på dig en hjärtattack!
jag har oxå en blogg nu haha! välkommen till myspace om du vill läsa den, jag kommer nog itne va lika flitig som dig men i alla fall..
ses snart hoppas jag, puss tills dess o hoppas pluggandet e kul än så länge!

2007-02-05 @ 21:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback