Happy go lucky

Nu fick jag en sån där snabb känsla av lycka igen. För alla mina vänner. Vare sig jag känt er i snart 20 år, eller om jag så bara fått det underbara nöjet av att lära känna er de senaste månaderna, Det är inte tidsintervallen som räknas, utan hur mycket ni kommit att betyda för mig.

Ni som jag kan skratta ihop med, kan vara elak ihop med. Ni som lyfter mig när jag är ledsen och tar ner mig på jorden när jag lider av hybris. Ni som helt enkelt får mig att må bättre, med även de minsta små gester.

Ni som tröstat mig när jag varit ledsen, lett mig rätt när jag varit för full, bett mig skärpa mig när jag varit over the top, fått mig att skratta tills jag trott att jag ska dö.....

Alla dagar och nätter vi delat, alla upplevelser vi har tillsammas och events yet to come. Diskussioner, fikasessioner, musikupplevelser....

Jag hoppas ni fattar hur mycket ni betyder för mig, alla och envar!


Live long and prosper

-Mr.Spock

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback