"Förstör för dig själv, det är rätt åt dig!" " Men ge dig Baloo!!"

För att ha förstört det troligtvis bästa som hänt mig sen 2003...... så mår jag sjukt bra. Och det tackar jag Åsa, Mart, Jörgen och Björn för! Ni plockade upp mig från gråtfärdighet  till himmelriket! Att folk kan vara så, att folk kan bry sig så! Säger bara det, hur ofta lagar man mat kl 4 på morgonen!!

På tal om skoskav:

Vad hände med Kepskillen??
Vad hände med gemensam efterfest??
Vad hände med att jag skulle vara nykter idag : P??
Vad hände med taxichaffisen??
Och vad FAN hände med fototagningen!! Snart på en blogg nära dig... : P

Och Mart.... !!! Jag säger bara det, du och jag rockar fan fett!!!



Men ändå trots min glädje ....

Och vi kommer inte längre
Vi är tillbaks på noll
Men ingen kommer sörja
Vi har spelat ut vår roll
Vi glömmer hela skiten
Det betyder ingenting
Vi skulle kommit längre
Men räckte inte till
Vi blev som dom andra
Vi blev som dom andra
Vi blev som dom andra


Jag ville inte detta. Men det kanske är bättre så? Verkar som att jag får skylla mig själv. Känslomässigt dravel... Men jag har i allafall The Hollow som en påminnelse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback