Fear & Love

Nu är det fan dags för hjärta och smärta igen! Weeping Willows nya album Fear & Love är i min ägo, och det är så vackert! En återgång tillbaka mot deras underbara debut Broken Promise Land. Att lyssna på den debuten, att riktigt höra den, är att veta hur det känns att vara kär. Och framför allt, att vara olyckligt kär. Detta nya album har också ett visst mått av den känslan. Det är vackert....

Weeping Willows tar mig tillbaka, tillbaka till året -99. Oskuldens tid, innan världens ondska och orättvisa satt sina spår i mig. Jag var ung, dum, och så sjukt kär i mitt livs stora kärlek.... Well, åren går fort. Nu är jag äldre, fortfarande dum, och har så smått tappat tron på kärlek. En bitter gammal hagga har man blivit, fan vad härligt ; )!

Och rastlös är jag!! Har saker jag kan göra, men inget som skulle stimulera mitt sinne! Kräsen är jag på mina sysselsättningar..... Därför fastnar jag framför datorn hela tiden, bloggandes bort ännu ett par minuter medans jag försöker samla tankarna....


Roskilde -07, någon : )?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback