Eeeeh...

Ok, kl är 04.26, och endast Mia är vaken! WTF!?! Tyckte ändå att jag gick upp relativt tidigt idag (08.20), så jag borde vara sovsugen vid detta laget... men ICKE!!

Fan, nu kommer dygnet vrida till sig som faaan för mig igen.... tur att jag gett upp tanken på Falköping i morgon, det hade nog inte fungerat!!

Borde kanske hålla mig vaken tills i morgon kväll nu, men det tror jag inte kommer gå. Jag kommer väl somna runt 6 sisådär och sova bort en hel dag. Fuck that shit, det har jag inte ork med! Men men, är huvudet dumt och olydigt får kroppen lida....

Någon som håller mig sällskap över en kopp kaffe eller 20 i morgon för att hålla mig vaken : )? RING OCH VÄCK MIG, låt mig inte sova bort mitt liv : P!!

Kommentarer
Postat av: Tony

Hehe det här känner jag igen gott o väl :D så kämpar man sig till 11 på förmiddan eller nått o sen så är hoppet ute i flesta gångerna av försöken iaf hehe, ha d fint

Postat av: Mia

Nåja, kom upp vid 12, inte sååå illa :). Och är relativt trött nu vid 22 tiden, kan nog vara perfekt tajmat för en gångs skull!

2007-02-27 @ 22:17:43
URL: http://nocturnalnemi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback