Bortamatch av den mindre svettiga sorten

Fy fan vilken härlig dag det var i går! Strålande solsken och en hejdundrandes roadtrip till Lund med tre UNDERBARA pojkar. Tack Martin, Andreas och Kim (aka Mart, Andycore och Scofield) för att ni tillslut bestämde er för att jag fick åka med ; )! Var ett tag sen jag skrattade så ihärdigt under en flera timmar lång bilresa! Att målet för resan, bortamatch med AHK, inte var något laughing matter, det kan vi väl låta falla i glömska.... Fick ju ialla fall träffa på Leipe, Rönnborg och Martin också, det är ju inte varje dag det sker!  

Och jag ska förekomma alla eventuella blogginlägg på närstående bloggar genom att erkänna att min partyblåsa är FAN inte bra : )! Fick ju nästan lägga in en pissepaus var 30 minut, annars hade det skett olyckor i Marts bil! Goddamit, folköl rinner bara rätt igenom, och på vägen dubbleras verkligen vätskemängden! Allas vår käre
Andycore fick sig ett gott skratt då vi markerade vårt revir på ett nybygge någonstans längst vägen....

Lite tråkigt avbrott på kvällen bara, när någon vars åsikt man bryr sig om tycker att man är ett vandrande frågetecken och lite halvschizo, när jag själv anser mig vara totalt rak och ärlig. Hur fan kan två personer som egentligen är rätt samspelta prata förbi varann så mycket? Jag exploderade kanske väl lite mycket, men det kändes rätt just då!

Nåja, det är en ny dag idag.Det ordnar sig..... eller?

Kommentarer
Postat av: andycore

Värst var folket som fortfarande hade julbelysningen kvar...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback