Uppdatera mera?

Fan, har så mycket att göra nu för tiden att jag inte hinner sprida mina djupa (eller ens mina ytliga) tankar. Jag känner inte att jag har så mycket att dela med mig, mitt liv intresserar nog enbart mig just nu, och omvärlden har inte gjort så starkt intryck på mig att jag känt ett begär att diskutera det på länge.

Men jag rodnar, tackar och bugar åt er som uttryckt en saknad av mina cyberanteckningar. Det är smickrande att veta att jag roar er :). Så fort jag har strukturerat upp mitt liv helt med jobb och allt, så kommer bloggandet bli mer frekvent igen gissar jag!

Fan, jag har kommit på att det lackar mot jul jävligt rejält nu, och jag har inte köpt en enda julklapp än!! Illa illa! I år blir det dock bara shoppat till den allra närmsta familjen, har tyvärr inte råd med mer :(. Finns så många människor i min närhet som är värda all världens julklappar, men jag hoppas att ni vet om det!

Min irriterande förkylning har fixat till sig rätt rejält, fortsätter det så så blir det Party och Partey på lördag! Då ska jag till GBG och festa loss med mina underbara utflyttade vänner. Vi ses inte ofta, men när det väl blir av så blir det jävlarimej festande och skratt tills man gråter ögonen ur sig! Älskar dem allihop, mina England/Halmstad/Umeå/GBGboende vänner!!!

TIll sist så ska jag lägga upp en bild jag fick mailad till mig idag från min arbetskollega. Den är tagen på vår julfest, och ni kan ju gissa vilket humör jag var på under kvällen ;)

image151

Happy Happy Joy Joy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback