Åh trött!

Oj oj oj vad det känns att det var längesedan jag jobbade heltid! Var på jobbet mellan 07.30 och 15.45 idag, inte riktigt heltid, men ändå mycket mer än jag vant mig vid! Så huvudet och kroppen är tröööötta! Jag är otroligt glad över att jag och Homer tog en promenad till jobbet i morses, då är ju ialla fall hans fysiska motion avklarad, bara lite klickträning kvar som man kan göra inne :). Jag tror fan inte att jag hade pallat att gå ut och gå just nu, kanske senare dock...

Men vad som är ännu värre än min trötthet, är att jag har ett pinsamt tomt kylskåp!! Inte ens en ungkarl som varit bortrest några veckor kan ha det så tomt som jag har det! Och pengarna för en storhandling finns inte just nu...  Fick ju fan sno ett tredjedelspaket snabbmakaroner hos mamma och pappa för att kunna laga mat idag :P! Tur att det är julhelg, då överlever man tack vare all smaskig julmat och behöver inte köpa något själv, wohoo!

Till sist, innan jag glömmer av det, kommer en liten julhälsning till er som kikar in här:

image152


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback