Nya pärlan!!

Fick en buff av Åsa att jag glömt att blogga om det viktigaste som hänt på senaste tiden: Jag har köpt en ny bil!

Med två hundar hemma och en valp på väg, så kändes det inte som att min älskade OSKen kunde fylla de krav jag hade.... En cabriolet är inte det säkraste eller mest praktiska att köra runt i.... Så med viss sorg, men ändå mycket glädje, lämnade jag ifrån mig min älskade bil som jag haft som en sista fysisk connection  till Pelle sedan han dog. Jag har inte klarat av att lämna ifrån mig bilen tidigare, det hade varit för mycket, men nu kändes det som om det var den rätta tiden att släppa taget om den.....

Så tack för alla äventyr, alla turer  och all kärlek OSKen, hoppas du kommer till en entusiast som kan ge dig den uppmärksamhet och omtanke som du förtjänar.....

136508-108


Men som sagt, jag åkte inte därifrån med bussen, utan tog denna silverpil därifrån:

Nya pärlan!

Min nya kärlek är en Opel Astra Kombi, en -01 med 10.800 mil rullade. En suverän hundbil, otroligt mjuk och rolig att köra. Svängradien är fantastisk, och bensinåtgången ligger på ca 0,6-0,7 l. Behöver jag säga att jag är tokkär? Min fiiiina kärringkombi, ännu mer vuxenpoäng åt mig :D!!


Sen fanns det ju inte bara bilar hos den bilfirman ;)......

  





Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag ska dit o köpa kanonen, så jag kan skjuta J***a, muahahahahahah!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback