Jag ger upp....

Definitionen av galenskap är att göra samma sak gång på gång och förvänta sig ett annorlunda resultat.....

Om man märker att man sitter på en död häst är det dags att kliva av.....

Förströelse är en sak, förnedring är en annan.....

Jag vet mer än du berättar för mig. Är du rädd för vad jag ska säga, om du berättar mer? Är du rädd att jag ska ge dig den nakna sanningen, den du vet om, men ignorerar? Mitt hjärta blöder för dig, och jag önskar att jag hade makten att skaka om dig och få dig att inse vad du gör mot dig själv..... Men du är vuxen nu, du får ta dina beslut själv, och även konsekvenserna därefter. Jag har sagt det jag har att säga om den saken, och orkar inte upprepa allt igen när jag märker att du inte tar till dig det jag säger. Endast du har makten att sätta stopp, men du gör det inte.


Men som vanligt kommer jag finnas när du faller......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback