Det går mot kyligare tider

Jag, TråkÅke och Baloo var ute och gick runt 20. Och nu märks det att hösten börjar smyga sig på så smått. Kylslagen luft drog runt benen, och vid vissa tillfällen kunde man faktiskt se sin egna andedräkt. Hösten är på väg, och det känns helt OK.

Fast i förmiddags var det minsann högsommar! Jag och killarna gick runt sjön, och det var så fint så då!




Efter promenaden åkte vi hem till Åsa, och jag gläds varje gång vi sätter oss i nya bilen, för så här mycket gillar killarna den:





Nu blir det till att packa lite mer, i morgon kommer min faster ca 05.38 (som hon sa) och hämtar mig för att fara i väg till Karlstad. Nu börjar plugget igen, och faktiskt så är jag riktigt pepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback