Dagens frågetecken

Tänkte bli lite fräsch i håret genom att färga det (i en färg som jag inte är riktigt säker på, kan bli kattkärringslila resultat utav den :P), men när jag läste igenom instruktionerna blev jag fundersam.....

På punkt 1. Förberedelse kan man läsa följande fras

"Brilliance ska appliceras på torrt hår, inte förtvättat hår"

Vad är egentligen skillnaden på förtvättat och torrt hår? Efter att jag tvättat håret så blir det ju (trumvirvel) torrt! Menar de att jag ska tvätta håret, och sedan vänta ett par timmar? Jag antar ju att det är så, men jag tycker att det var en rejält konstig formulering.... Då borde de ju skrivit "ej på nytvättat hår"

Jaja, får väl se vad som händer med håret....

Kommentarer
Postat av: Emphatic

Nå, vad hände med håret?

Postat av: Mia

Fan, det blev faktiskt bra :D! Schwarzkopf Rouge Noir is DA shit!!

2007-08-27 @ 21:52:34
URL: http://nocturnalnemi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback