TACK!

Tack alla som firade min födelsedag med mig igår! Vilka fina presenter, vilken trevlig stämning, vilka UNDERBARA människor ni är! Och kul att tacopajerna blev så uppskattade, jag slet i mitt anletes svett med dem hela förmiddagen! (ett litet förlåt igen till Madilyn, jag var diskriminerande mot vegetarianer, sorry! Salladen smakade bra : P?)

Och så jävla underbart att inte behöva stressa runt på något uteställe, utan bara sitta i lugn och ro (nåja, jag var väl liiite stressad som festens värdinna :P) i päronens uterum och njuta av försmak av sommaren.  En salig samling av många vänner, lite släkt och några barn, kan det bli bättre? Och rödvinet var gudomligt gott, minus då mina jävla blå kärringtänder och vinläppar... hur FAN kan det absorberas så mycket??

Gårdagens pluspoäng måste dock delas ut till darling Björn, som trotsade all logik och aprilnattens kyla då han cyklade från vårt hood hem till mina föräldrar kl ett på natten, bara för att komma och umgås med mig några timmar! Det e fan vänskap det! Lööööve that guy!

Snart ska jag hem o packa också, Karlstad i morgon t.o.m onsdag..... Med jävla DANS!! Ni som känner mig vet ju ungefär hur dansant och smidig jag är, så håll tummarna för mig på tisdag att jag inte bryter ett ben eller två....

Nä, kanske ska göra lite chokladfondue ?

Kommentarer
Postat av: Emphatic

Jag tror att dina läppar var blå för att infravärmen inte var på...

Postat av: linn

hey honey!
jag gillade tacopajerna, sällskapet, lokalen och givetvis chipsen! (lite pilliröv är ju inte heller fel hehe) vi va väldigt vuxna som drog så tidigt men skyller på madilyn - som nog inte alls va trött utan bara förbannad för att hon bara fick sallad hrm hrm - men tackar henne oxå för det va intressant att inte gå sist som alltid annars o att inte må piss när man vaknade dagen efter - som alltid annars..
grattis igen o låt mig veta en vecka innan du tänker bjuda hem mig på chokladfondue så jag kan börja samla poäng haha!
puss!

2007-04-24 @ 12:40:37
Postat av: Mia

Lätt att vi tar en chokladfondue hemma snart! Det var så jääävla gött!

2007-04-27 @ 19:00:22
URL: http://nocturnalnemi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback