Sexpuckona anfaller!

Jag har tidigare bloggat om konstiga människor som mailar konstiga förfrågningar till mig. Igår, kl 19.33 fick jag ännu ett sådant mail, och jag känner ett behov av att dela med mig av det (finns en bok ute nu som heter ung. Sexpuckona anfaller, och jag känner att detta mail borde vara med i bokens uppföljare :P) :

"Du är oerhört vacker!
33 årig Master från västkusten.
Är som person väldigt lugn och stabil, är definitivt en livsnjutare av fulla mått och jag sätter livskvallite i första hand.
Söker dig erfarna sexslavinna eller oerfarna slyna. Kanske är du en redan fostrad och relativt färdig slavinna som enbart behöver formas för mina behov och önskningar, eller så kanske du är en helt oerfaren kåtslyna som behöver en sträng Master som med fast hand kan fostra och forma dig till en lydig och foglig sexslavinna.
Möjligtvis är du bara en ung kvinnlig novis som med stor nyfikenhet sakta och försiktigt vill närma dig din undergivna sida och få vägledning och undervisning.
Är intresserad av dig ovavsett om du söker enbart från sessioner till 24/7 relation.
Självklart sker allt mellan oss i fullt sammförstånd och med glimten i ögat

Vill förtydliga att målet för mig är att leva tillsammans i ett seriöst och kärleksfullt förhållande med en ug kvinna, men vägarna dit kan ju vara många.

Blir du nyfiken o intresserad så hör av dig till mig. Var inte blyg! "

Eeeeh.... wrong hole, asshole! Undrar hur denna killen tänker?  "Åh, NU har jag fått ihop en bra kontaktannons! Jag mailar alla tjejer på denna communityn! NÅN måste ju svara!"

Jaja, denna kåtslynan kommer han inte få svar ifrån i alla fall....




Helgen som gick: Geeeeeeöööööött!

Kommentarer
Postat av: Emphatic

Hej, om jag har Kalle Anka-röst och slängkappa, får jag sova i din trappuppgång då?

Postat av: andycore

Det finns väl inget att tveka på? Bara att svara, annars kan jag ta hans e-mail...

2007-04-02 @ 08:46:42
URL: http://andycore.blogg.se
Postat av: Mia

Emphatic: Njaaa, jag tänder bara på Piff & Puff liknande röster :P!

Andycore: He´s all yours! Var snäll mot honom bara ;)!

2007-04-02 @ 21:32:12
URL: http://nocturnalnemi.blogg.se
Postat av: Sofia Albertsson

Ditt sexpucko är fullkomligt lysande! Haha! Jag lovar att plocka med honom i nästa bok om det blir en uppföljare! ;D
Ha det bra!

2007-06-20 @ 00:15:51
URL: http://www.cupcakecarny.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback