I'm beginning to see the light

Fan, nu är jag sådär löjligt lycklig igen, utan någon större anledning! Min grund i livet, min lägenhet, min familj, mina djur, mina vänner..... Allt ihopkokat gör mig så sjukt glad!

Antidepressiva tabletter och terapi är FAN da shit! Allt är så geeöött just nu! Har rört upp all skit som ligger och jäser inom mig, kommit fram till massa bra slutsatser, och har nu äntligen förstått vad jag borde förstått under dessa fyra år....

Skulle bara få tummen ur röven och börja skriva på mina uppgifter nu också, så jag slipper sitta där sista dagen och stressa mig igenom allt : P.


♥ POM ♥

I was made for loving you baby
you were made for loving me
I can't get enough of you baby
Can you get enough of me?

Kommentarer
Postat av: Emphatic

FFS, varför har du tummen i röven?

Postat av: Mia

Jag har ju redan testat att ha den mitt i handen ;)

2007-04-19 @ 19:55:05
URL: http://nocturnalnemi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback