You know I'm fat

Läste nyss på aftonbladet.se och gt.se att vårt nya fotbollsmedium Sladjan

Sladjan


i en chatt uttryckte sig om att han tyckte att Suzanne Sjögren
Suzanne Sjögren (bild från aftonbladet)
 
var alldeles för tjock för hans smak.

Ja, alla har olika smak och tycke om vad som är estetiskt tilltalande. Och visst att man absolut ska få ha en egen åsikt, det stödjer jag helt och fullt! Det är inte det jag reagerar på, utan jag bara undrar: Var i helvete är Suzanne tjock någonstans??

Hallå, Sladjan! Är det så här du vill att kvinnor ska se ut eller?:

Marianne (foto: aftonbladet)

(vänligen observera att jag tycker att Marianne Berlglund som bilden visar i det stora hela är en väldigt vacker tjej, men här ser hon bara sjuk ut!! För mer foton på Marianne, webba in på
http://www.five.tv/programmes/makemeasupermodel2/models/marianne/ )


Kommentarer
Postat av: Martin

Är det inte denna tösabit som varit flitigt omdiskuterad just på grund av hennes obefintliga kropp? Hon ser för fan hemsk ut..

Postat av: NocturnalNemi

Jopp, har varit väldiga diskussioner om henne.... Och på just detta kort ser hon ju död ut!Frågan är om man ens kan må LITE bra med en sån kropp...?

2006-11-19 @ 16:08:28
URL: http://nocturnalnemi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback