Upside down dekoder?

Hörde ett rykte idag, att om man får en digitalbox och vänder dekoderkortet upp och ner, så får man alla kanaler?! Låter som fet bluff, men det skadar ju inte att testa...

Pratade med min chef i förmiddags, angående min tjänstledighet. Och hon lät faktiskt rätt positiv! Hon ska föra det vidare till ledningsgruppen, så får vi se vad de säger... Ett steg närmare på vägen! Att huvuddelen av de jag diskuterat med dock är negativa till det faktum att jag ska försöka jobba halvtid samtidigt som jag pluggar, det får man lägga åt sidan så länge... Som sagt, det skadar ju inte att testa!!

Annars kan jag meddela att jag var död  i morse! Träningsvärk motherfucker, kunde inte röra mig! Kom inte upp före halv åtta, och fick ta bilen till jobbet, kunde inte gå så långt. Damn, min stackars kropp. Men som de säger: No pain, no gain ; ).





Och förresten, hur skumt är det inte att man kan sakna samtal med en person som man bara har kontakt med online....? Dagens IT samhälle gör det alldeles för lätt att skapa relationer som man trivs med till folk som man annars kanske inte skulle engagera sig i....

Kommentarer
Postat av: Emma

Men är inte det bra egentligen? Tänk så mycket roliga människor man kan vaska upp på nätet som man som sagt aldrig skulle trillat över annars.

Postat av: NocturnalNemi

Jo, det har du ABSOLUT rätt i! Finns mycket skumt och roligt folk därute i cyberrymden. Får bara lite moraliska problem med just denna kontakt, om jag får vara lite hemlighetsfull ;).

2006-11-16 @ 15:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback