Sterilisering för miljöns skull ;)

Nylärd fakta: En av de största hoten mot miljön är.... Förlossningar!

Den lustgas som används under förlossningar har visat sig avge sjukt mycket giftiga ångor, som förstör miljön mycket mer än en vanlig bil! Så sjukhusen har fått börja se över sina ventilationssystem och förbättra dessa.

Troligtvis kommer luftutsugen nu att fungera som en skorsten på ett kärnkraftverk, med lager på lager av filter som ska fånga upp de allra minsta gasutsläpp och oskadliggöra dessa. Då kan man ju leka med tanken att alla sjukhus kommer att ta över kärnkraftsverkens utseende också, då de karaktäristiska höga skorstenarna är till för att släppa ut de mikroskopiska gaser, som faktiskt klarar sig igenom alla filter, så högt upp att dessa ska hinna avdunsta innan de når marken.

Man lär sig något nytt varje dag...


En annan fundering, efter ett av många samtalsämnen som kom upp under en fika nån timme på Precis med Åsa och Kicki: När, om någonsin, är det tillåtet att ta över en kompis ex? Vare sig det gäller för en kväll, eller för ett långtida förhållande?

Personligen har jag aldrig ens varit i närheten av att vara med en kompis ex (kanske för att jag har lite annan smak på killar än vad mina vänner har), och har därför inte funderat så mycket över denna sits. Men åsikten jag har är, att efter några år, om nån av mina vänner skulle ta något av mina ex, fine by me! Även om inte jag hittade lyckan med just denna kille kanske min vän gör det. Men nu snackar vi alltså ett flertal år efteråt. Har hört om folk som plockat ex bara några veckor efteråt, och det känns lite väl creepy....

Sen är jag inte så oroad för att hamna i den sitsen, konstigt nog tänder inte mina vänner på samma killar som jag gör ; )! Jag menar, hur kan de inte se att de killar jag vill ha är sjukt heta!!

Fast jag och Åsa har ju dock ett kåtobjekt gemensamt:

Jack Sparrow


Faan alltså vad Jack Sparrow får safterna att rinna till! Han är en porrig pirat, yummie!! 

Kommentarer
Postat av: Martin

Det är just Jack Sparrow och inte herr Depp som är skiten alltså? ;)

Postat av: NocturnalNemi

Jack Sparrow is DA shit! Fast jag skulle ju inte klaga allt för mycket om jag fick leka lite med Johnny Boy heller.... ;)

2006-11-17 @ 07:35:04
URL: http://nocturnalnemi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback