Snailmail är inte att lita på!

Lördagen spenderades i Vänersborg med syrran och hundarna, trimkurs hela dagen. Var väldigt, väldigt intressant, och hundarna blev sååå snygga! Fick av dem så mycket onödig päls att jag skulle kunnat bygga en tredje hund av det... Shoppade lite nya trimsaker, bland annat en effileringssax för närmare 700 kr. Geeöött!

Och en rejäl jävla heldag var det, åkte vid 8,15 och kom hem runt 20 på kvällen. Sen skulle man visst snygga till sig lite också och gå på förfest. Och snygg blev jag, goddamit! Inte varit så nöjd på sjukt länge *egoboostar mig själv*.

Hemma hos Åsa var det varmt värre och mycket trevligt! Jörgen (med sin vanliga cpfylla), Carro, Mudden, Anders & Anders förgyllde kvällen med snygga kläder, alkohol och Sex, Booze and Rock N´ Roll, ett av de mest felaktiga spelen in the history of mankind! Jag satt och drack mina älskade Carlsberg 3.5:or, eftersom Åsa förbjudit mig att dricka starkare på förfester. Kan inte  förstå varför hon tycker så ; ).

Som vanligt var förfesten roligare än utekvällen på Hotellet, gick därifrån vid halv två typ, fast det var öppet till tre. Konstigt nog var det massa folk, men nästan ingen man kände. Börjar man bli gammal tro...?

Söndagen började med tio sms och fyra samtal från Åsa, allt hetsandes mot ägg-och korvmacka på Götas, som brukligt är på söndagar. Och det var fan inte illa när man väl orkade pallra sig upp ur sängen och blev hämtad av sin privata limo, typ...


Nu ska jag scanna in mina gymnasiebetyg och maila iväg min högskole ansökan IGEN! Jävla posten verkar ha kukat ur totalt och tappat bort mitt brev!! Helvete om allt faller på en sån grej, som inte jag kan rå för...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback