Mia + Åsa = Bra eller Anus?

Kom precis ihåg att min blogg är apful! Skulle trixa lite med htmlkodningen, men kom bara halvägs, och det är därför den ser ut som ett påskpynt! Ska fixa till den nån gång, måste bara få lite hjälp av webbmastern, aka syrran (själv är jag totalt lost vad gäller även den simplaste kodning)


Förresten har jag lite panik.... Tänkte ju utbilda mig till våren (om jag kommer in), är trött på allt vad kundreskontra, avtalshantering och kundtjänst heter. Och som de flesta som studerar vet, så har man det inte allt för fett ekonomiskt under studieperioden.

Då kom min kära vän Åsa med ett förslag som hette duga: flytta ihop med mig, så sparar vi båda pengar! Och idén låter väldigt, väldigt lockande. Vi spånade lite igår över + och - med denna idé. För att göra en lång lista kort, är detta de två huvudanledningarna till att tacka ja eller nej:

+
Bättre ekonomisk sits!

-
Kan tära på vänskapen?


Jag tänker på två gamla kompisar till mig, som var bästa vänner. Men efter att de bott ihop ett år, flyttade de isär och hyste största agg mot varann. Och jag vill inte att det ska hända mellan mig och Åsa. Så frågan lyder: Klarar vi av att bo ihop utan att störa/slå ihjäl varann? Om detta tvistar de lärde...

Kommentarer
Postat av: Fröken Kaos

Hmmm... Svår fråga. Det beror nog lite på hur ni är. Är den ene väldigt slarvig och den andre väldigt anal kan det bli problem. Men då är det väl bara att flytta?

Postat av: NocturnalNemi

Ja, egentligen ÄR det så enkelt! WTF, testa, funkar det så funkar det. Men jag är feeeg :D! Har en otroligt härlig lägenhet som det är just nu, bävar lite över att lämna den.

Och du, jag antar din lactalutmaning för endast 50.000! En fattig student kan behöva pengar ;)!

2006-11-21 @ 11:46:09
URL: http://nocturnalnemi.blogg.se
Postat av: Johanna och Viggo

Hejsan! Jag tror att det kommer å krävas at ni kan vara extremt raka emot varandra.. stör ni er på nåt tala om det direkt! Då slipper ni småsaker som är lätta att reda upp direkt bli en stor grej som slutar i en big fajt!
Lycka till!
Å tack för omtanken i vår blogg =)

2006-11-27 @ 19:22:18
URL: http://vovvenviggo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback