It's dirty work, but somebody's gotta do it

Nu är jag så sjukt jävla nöjd med mig själv igen! Har än en gång bevisat att jag inte är beroende av någon man, om det inte gäller den sexuella biten då ; ).

Fick ett ryck nu vid 23 tiden, och rensade mitt badrumsavlopp! Nasty! Men men, det är bara att bita ihop och göra det, och nu kan jag ge mig själv en klapp på axeln och njuta av att ha full flow i badkaret igen! Wohoo!

Förresten, en sån här fin glöggkvällsinbjudan får man om man varit riktigt snäll :) 

Inbjudan


Nu är det fan sova som gäller! Fast frågan är om man kan det, eller om det goa erbjudandet jag fick ikväll kommer att snurra i huvudet ett tag till.....

Kommentarer
Postat av: Fröken Kaos

*skrattar* Det kallar jag girlpower!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback