Gerbilskoj

Så, nu har man varvat ner lite. Ätit en smörgås, tagit ett glas juice, diskat och släppt mina gerbiler lösa lite. Mina små mysisar ♥! Har fyra stycken, Sigbritt, Blåbär, Billy och Bob. Fantastiska husdjur när man vill ha roliga, enkla djur som inte luktar. Låter gör de dock lite, då de gnager och gräver mycket instinktivt. 

Sigbritt
Här är Sigbritt på väg ut och leka i sin favoritleksak, sin plastboll!




Billy, svårast att ta kort på



BobBob
Bob  Bob kikade lite uppe på bokhyllan


Sen fick jag lite hjälp med disken av Blåbär :)


Blåbär

Blåbär


BlåbärBlåbär



Sigbritt fick vara i plastbollen eftersom hanarna var lösa i lägenheten. Och hona + hane = måååånga nya gerbiler..... :)




I morgon ska jag träffa min chef och höra mig för om det finns möjlighet att få halvtidstjänstledigt, redan i januari.... Wish me luck!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback