Frosseri är en dödssynd

Vilket bra sällskap mina hundar är! Jag sitter och kollar på TV medan de har gått in och lagt sig att sova. De är trötta, de små gamla gubbarna.... Var ute och gick i 1 1/2 timme idag i regn, så jag kan väl förstå dem.

Själv är man lite halvsliten, fick mig en ordentlig ridtur igår. På häst ska jag väl säga, för att inte trigga vissas fantasi ;). Det var otroligt kul, hästrackarn pep av glädje, småbockade och försökte skena tre gånger. Jag bara garvade! Superskoj! Lilla killen var pigg! Men idag har jag oooont i låren, känns att jag inte suttit på en häst på ett par månader....

Får nog ta och gå och lägga mig strax också, mår lite illa efter min och Åsas frosserikväll med ostobaconburgare, chips o cola.

Men fan! Nu börjar Amistad på tv. Kanske kan vara något att se? Får tjuvkika lite och se vad det kan vara, börjar lovande ialla fall med uppror på skepp och yxor i rygg. 

I'll be back..... 


Kommentarer
Postat av: Censeo

He he. En väldigt teatralisk och dramatisk rubrik på en någorlunda allmän dag. Fångade mitt intresse onekligen. Allt handlar om rubriksättning. :)

Postat av: NocturnalNemi

Haha, ja man får ju bara ett försök på ett första intryck : ). Måste ju vara något som fångar uppmärksamheten i mängden!

2006-11-26 @ 22:34:31
URL: http://nocturnalnemi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback