Erfarenhet är att veta en massa saker som man inte bör göra

- William S Knudsen


Så sant så! Helt i linje med mitt livsmotto: Ångra hellre de saker du gjort än de du aldrig vågade göra.

Vi är alldeles för försiktiga nuförtiden! Eller, kanske ska säga att jag är alldeles för försiktig. För feg, helt enkelt. Bryr mig för mycket om tryggheten för att göra de saker jag kanske drömmer om. För bekväm i att göra det jag vet hur man gör, att se det jag gillar att se, att lyssna på det jag redan gillar att lyssna på.

Att våga ta nya stigar, det är fan att leva! Inte vara dumdristig, men att utforska det man är nyfiken på, för att efteråt kunna besluta om det var rätt för en eller inte. Det tar fan alldeles för mycket tid att hålla sig trygg hela tiden!

Är rätt stolt över mig själv, jag har två "projekt" inom en snar framtid som båda är ett rejält avstepp på från den "smala vägen". Får ta och utvärdera dessa när de är utförda.... ska bli rejält skoj ialla fall : )!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback