E-kontakt - bra eller anus?

Jag har dividerat lite med min vän om fenomenet kontsktsidor på nätet. Jag ligger fortfarande kvar i det gamla tänket att det är rätt patetiskt med kontaktannonser överhuvudtaget, att det bara är till för folk som söker lätta knullkontakter och/eller har någon form av social störning.

Men man kanske borde ta och tänka om? Det kanske bara är jag som är gammaldags? Man kanske kan hitta både vänner och eventuella partners på nätet på ett lätt och trevligt sätt? Egentligen kanske internetkontakter är till för just sådana som mig, som vill vidga sitt kontaktnät, men som är alldeles för bekväma för att ta tåget till andra orter.....?

Äh, jag lever kvar i min gamla värld ett tag till, där Internet är bra för att hålla kontakten med gamla vänner, inte för att skaffa sig nya!

Fast knullkontakt.se kanske vore något för mig..... ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback