Apful men praktisk

Får så mycket skit av vännerna för min praktiskt regnklädsel. I can´t blame them : ). Jag är ju inte så otroligt vacker när jag får på mig den:

Regnklädd uppe


Påminner mest om mördaren från "Jag Vet Vad Du Gjorde Förra Sommaren", fast med en lite mer chich touch. Eller kanske en gigantisk monsterkyckling. Men goddamn vad bra mitt heltäckande regnställ är! Nu när Gubbaudin bara står och väntar på att få gå till sin sista vila, så är ju cykeln mitt transportmedel. Och vädret är ju inte alltid det bästa vid denna årstid...

Kör tillochmed runt med reflexväst på mig, svart när man åker till jobbet och svart när man äntligen kommer därifrån. Så nu saknas bara en cykelhjälm, så ser jag ut som ett storvuxet särbarn ; ).

Min kille däremot, han är desto snyggare och tuffare när vi är ute i regnet och spatserar:

Flameskillen




Förresten har jag tillbringat inte mindre än tre timmar i gymets lokaler idag! Först kostföreläsning 1 timme, sen två timmars träning (nåja, en och en halv och sen lite dötid där emellan). Och blev inte alls dödstrött! Innebär detta att jag börjar bli mer tränad, eller att jag bara latade mig igenom passen....?Själv hoppas man ju på det förstnämnda, och håller helt med allas vår Suleyman när han idag utbrast:

" Beach 2007, då ska jag fan ha James Bond-kropp!"

Fast det där med "Beach..." har man ju försökt med sen... -98 kanske, och inte fan har man kunnat stoltsera med nån hard-rock body på stranden! Så kommer väl inte fallet bli nästa år heller om jag känner mig och min kropp rätt, men liiite mer tight: het ska jag väl kunna locka fram!

Kommentarer
Postat av: Martin

Haha, tja, när passar det? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback