YoHoHo and a bottle of glögg

Igår var jag på julbord. Ett gott julbord. Ett DELIKAT julbord! Fanns allt man kunde tänka sig, och lite till! Och allt smakade verkligen hemmalagat, inte som något vaccumförpackat upptinat skräp! Åååh vad jag njöt, och åt! Länge sedan jag åt så mycket att jag mådde illa, men jag kunde bara inte sluta, hahaha! Älskar mat!

Blev även invald i vad som på jobbet kallas "Kontakten" (vitsigt värre när man jobbar på elbolag ; ) ) Det innebär att jag under detta året tillsammans med fyra RIKTIGT goa gubbar har ansvaret för bl.a företagsresan, extraaktiviteter, påskbord, midsommarfirande och nästa års julbord. Och jag hoppas verkligen att jag får vara med, även fast jag inte kommer jobba här under de närmsta fyra åren.... Jag är ju trots allt fortfarande anställd även om jag är tjänstledig!

Tjänstledig ja.... plugga stenhårt i fyra år, minst! Faaaan va kul! Ska lämna in ledighetsansökan idag, det verkar fortfarande vara lite splittat i ledningsgruppen om jag ska få 50% ledigt eller om jag måste ta 100%. Vi får väl se... det kanske visar sig att jag MÅSTE ta 100% för att hinna med studierna. Jag har faktiskt ingen aning, första gången jag ska plugga på högskolenivå ju!

Tog kontakt med CSN idag också, måste ju söka finansiellt stöd också. Krångligt värre verkar det, blä. Men det är väl bara att fylla i lappjävlen och se nöjd ut : )! Sen är det ju bara att bli så ekonomisk som möjligt.

Det oooordnar sig!

Kommentarer
Postat av: Martin

Det var ett jävla liv i hallen ja. Under en period i andra halvlek, när över tusen pers buade ut Ystad för att de gnällde, fick man nästan gåshud alltså :)

Om det blir vinst när du inte är på matcherna så tycker jag att du ska fortsätta hålla dig därifrån ;)

Är lärarutbildningen fortfarande i Mölndal eller har de kommit in till GU i stan nu?

Postat av: Martin

Jaså minsann, du kör den varianten.. Känns det inte lite underligt att gå miste om det bästa med att plugga på högskola; studentlivet?

2006-12-21 @ 00:31:09
URL: http://mart.blogg.se
Postat av: Åsa

Öh? HögSTADIEnivå?! hahahaha!

2006-12-21 @ 22:56:55
URL: http://aicha.blogg.se
Postat av: NocturnalNemi

ahahah! Man kan ju nästan tro det med ett sånt fel i texten :D! Ska korrigeras NUUU

2006-12-22 @ 09:01:35
URL: http://nocturnalnemi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback