Weeping Willows for the win!!

Boka in 14 februari 2007 för ännu mer smäktande, underbar musik!

Weeping Willows

Weeping Willows

(bild från weepingwillows.nu)


släpper sitt femte fulllängdsalbum, och säger att de nu hittat tillbaka till sitt fantastiska sound de hade med debuten Broken Promise Land 1997.

Så som jag LÄNGTAT att de ska hitta tillbaka till sitt ursprungliga sound! Visst älskar jag de andra skivorna med, och Magnus soloplattor, men Broken Promise Land har verkligen en speciell plats i mitt hjärta.... Så mycket minnen, så mycket känslor, så mycket vacker musik.

Jag vet att jag iallafall lagt en påminnelse i mobilen! 14 februari är albumet mitt!

Obs! Newsflash!
(nyheter från weepingwillows.nu)

"We will play acoustic versions of our new songs live on Swedish radio P3. Wedenesday December 20, 8 pm-10-pm on a show called Musikjournalen Live."

För helvete! Måste förbereda nuuuu! Jag äger ju inte ens en radio!  Webradio?!? Måste undersökas! *vaddå, jag hysterisk??*

Kommentarer
Postat av: Hannah

Oh my goood!

Postat av: mange

http://www.sr.se/p3/
där ska du hitta webradio :)

2006-12-19 @ 10:18:38
URL: http://mang3.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback